Organic Ukraine Business Hub

Organic Ukraine Business Hub — органічний експортний альянс, платформа для співробітництва операторів органічного виробництва, що мають амбіції до підвищення інтернаціоналізації свого бізнесу.
Organic Ukraine Business Hub це Український національний павільйон на міжнародній виставці органічних продуктів. Він є форматом взаємодіїрізних компаній в одному напрямку, поєднання енергії органічного бізнесу для загального виграшу, посилення загальної капіталізації сектору і капіталізації кожного учасника національного стенду. Наш національний павільйон — це частина репутаційної стратегії та інструмент репутаційного менеджменту органічного сектору України. Учасники павільйону — компанії з іменем, лідери органічного ринку, які поважають і посилюють репутацію один одного. Бізнес завжди має обличчя. У нас це обличчя його власника, для якого органічний бізнес – це філософія і справа його життя.
Український національний павільйон на міжнародній виставці органічних продуктів БіоФах — це місце, де формується ділова репутація держави і, зокрема, органічного сектору. Діловий імідж органічної України на БіоФах 2020 формують бізнесмени, українські виробники-експортери, які найбільше зацікавлені у сильному позиціонуванні України в світі. Саме власники компаній, виступаючи стороною реального контракту, формують ставлення іноземного бізнесудо своєї держави.
Organic Ukraine Business Hub — це бізнес майданчик як для компаній, які вже 7 (сьомий) рік поспіль презентують Україну на виставці BIOFACH і впродовж всіх попередніх років представляють Україну як надійного партнера, так і для нових, інноваційних, які вперше беруть участь і мають амбіційні експортні плани і можливості. На павільйоні в 2020 році ви зможете знайти компанії, які представляють:
  • перероблений готовий органічний продукт ;
  • сировину для подальшої переробки;
  • виробників органічних добрив;
  • консалтингові компанії;
  • недержавні організації .
Головне завдання павільйону є підвищення інтересу та зміцнення довіри до органічного сектору України в усьому світі. Концепція просування органічної України за кордоном через національний павільйон ґрунтується на образі, що орієнтований на розвиток, відкритість, інновації і силу, agri-tech, багаті українські чорноземи і автентичність.
Organic Ukraine Business Hub робить ставку на бізнес, проте формує імідж України разом з державою. Взаємодія держави і бізнесу – запорука успіху у реалізації репутаційної стратегії та збільшенню експорту органічних продуктів. Саме тому павільйон має підтримку Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України, так як і органічний експорт .

Міжнародні партнери на павільйоні відкриють для себе органічну Україну: її можливості, потенціал, силу, автентичність, партнерство, новинки. 

Результати Organic Ukraine Business Hub на BIOFACH 2020

Український національний павільйон Organic Ukraine Business Hub, на найбільшій міжнародній виставці
органічних продуктів BIOFACH 2020, об’єднав сертифікованих органічних виробників, підвищив
міжнародний імідж України та посилив взаємодовіру партнерів світового органічного ринку.
Національний павільйон на BIOFACH в 2020 році цього року було представлено всьоме, виставка
проходила 12-15 лютого у Нюрнберзі (Німеччина).
Виставка BIOFACH 2020 досягла високих показників за кількістю експонентів, виставкової площі та
міжнародної відвідуваності. Всього 3 792 експонентів із 110 країн світу демонстрували свою продукцію для
торгових відвідувачів на площі 57 609 м².
Україну представляли 37 компаній, з них – 19 об’єднались в Organic Ukraine Business Hub. В 2020 році
площа Українського національного павільйону становила 132 м². Організатори приймали офіційну
делегацію, у складі якої були Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства,
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Офіс з
просування експорту України та вперше на стенді було організовано разом офіційні переговори з
представниками Єврокомісії, Міністерств інших країн, міжнародними органами сертифікації. Що є
можливим тільки на Національному павільйоні та є значимим для бізнесу.Міжнародні партнери відзначили, що більшість компаній було представлено саме на Національному
павільйоні Organic Ukraine Business Hub, який є форматом взаємодії різних компаній в одному напрямку,
поєднання синергії органічного бізнесу для загального виграшу, посилення загальної капіталізації сектору і
капіталізації кожного учасника національного стенду. Учасники павільйону – компанії з іменем, лідери
органічного ринку, які поважають і посилюють репутацію один одного.



Новинками Українського павільону були кукурудзяні палички та снеки, які відповідають світовим трендам
споживання. І це дуже важливо, адже додана вартість від виробництва яких, залишається в Україні.
Участь компаній в Organic Ukraine Business Hub – можливість підтвердити свій статус міжнародного гравця
світового ринку, та встановити нові ділові контакти. Аналітика зустрічей говорить про інтерес до імпорту з
України (незапланованих – 61, 9%, запланованих – 38%). Більшість зустрічей завершувалися реальним
результатом – угодами про співпрацю та довготривале співробітництво.

Арніка Органік – стала лідером серед компаній за кількістю зустрічей, яких було проведено близько 90
протягом виставки (60% – заплановані переговори, решта – незаплановані). Що свідчить про високу
результативність участі та відмінну підготовку.
За 4 дні BIOFACH 2020 компаніями було проведено близько 650 зустрічей, 50 % з яких було оцінено
експонентами, як такі, що можуть привести до контрактів. Це відбулось завдяки професійному
представленню на стенді та онлайн платформах BIOFACH. Протягом року онлайн платформа виставки буде
продовжувати працювати на імідж компанії, що може додати ще 10% потенційних клієнтів.

Для довідки:
✓ Близько 71, 5 млн. гектарів сільськогосподарських земель в світі є органічними.
✓ 309 100 0, га - органічна сільськогосподарська площа, що складає 
✓ 0,7 % від загальної площі сільськогосподарських земель України.
✓ 635 - загальна кількість операторів органічного виробництва в Україні
Джерело: Команда підтримки реформ Міністерства аграрної політики та продовольства України 2016-2018 

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, ТОВ «Органік Стандарт»
станом на 31.12.2018

Organic Ukraine Business Hub

Формуючи діловий імідж України разом із державою, національний павільйон на BIOFACH 2020 робить ставку на бізнес .

Світ ретельно моніторить регіони і бізнеси, яким може довіряти. Відтак на репутаційний менеджмент сьогодні неабиякий попит. Чи має його Україна? На оновленій репутаційній карті від Reputation Institute наша держава посідає далеку від топових позицію І хоча після значного зниження минулорічних показників (-2,9 бала) таки додає оптимізму повільне зростання (+ 0.6 бала), між експертними оцінками ключових драйверів репутації – величезний розрив... Скажімо, якщо практично ні в кого не викликає сумнівів привабливість української географічної диспозиції, то до стану економіки, як і до управлінських репутаційних компетенцій, питань вистачає. Чи є змога підвищити репутацію за таких обставин? Однозначно! Просто, кожному слід робити свою роботу добре!

Репутацію формують проактивні

Український національний павільйон на міжнародній виставці органічних продуктів Bio Fach 2020 — це той бізнес-майданчик, що репрезентує світові органічну Україну (котра, врешті, візуалізує уявлення про державу загалом). Її ділову репутацію на цьому представницькому форумі формують проактивні бізнесмени. Передусім — вітчизняні виробники-експортери, котрі найбільше зацікавлені у сильному позиціонуванні України в світі. Саме власники українських компаній, виступаючи стороною реального контракту, закладатимуть надійний базис у ставленні іноземного бізнесу до нашої держави.
 
Наразі самооцінка більшості країн, досліджуваних Reputation Institute, суттєво розходиться з їх сприйняттям за кордоном. «Каменем спотикання» зазвичай стає ефективний репутаційний менеджмент. Утім, самі ці драйвери — управлінські інновації, стале прогнозування й формування цілей — є ключовою конкурентною перевагою керівників органічних компаній. Бізнесмени, котрі вирішили брати участь у BioFach2020, й, незалежно від обставин сьогодення, формуватимуть репутацію України — ефективні репутаційні менеджери!

Бізнес завжди має обличчя

Національні павільйони на міжнародних виставках — це свого роду єдиний спільний портрет галузі, що репрезентує спільні для всіх гравців принципи та правила роботи. А крім того — консолідує всі етапи розвитку за певний період і дає можливість візуалізувати поточний стан ділового середовища. Так, Органічна Україна декларує принципи роботи з органічним бізнесом.

Organic Ukraine Business Hub (саме так англійською ми назвали наш національний павільйон) є форматом взаємодії різних компаній в одному напрямі, поєднанням енергії органічного бізнесу для загального виграшу, посиленням загальної капіталізації сектору і капіталізації кожного учасника національного стенду.

Наш національний павільйон — це частина репутаційної стратегії органічного сектору України. У його роботі беруть участь компанії з іменем, лідери органічного ринку, які поважають і посилюють репутацію один одного. Бізнес завжди має обличчя. У нас це обличчя його власника, для якого органічний бізнес — це філософія і справа його життя. Працюючи з експортними контактами саме власник формує репутацію України загалом. Такий бізнес виступає діловим амбасадором країни, він працює за міжнародними правилами. 

Відкрий для себе органічну Україну

Таке гасло ми визначили для себе в процесі підготовки до представницького форуму. Organic Ukraine Business Hub об’єднав і ті компанії, що вже сьомий рік поспіль представляють Україну на Bio Fach (й успішно формують її ділову репутацію), й молоді інноваційні бізнеси, що вперше беруть участь (із амбіційними експортними планами й можливостями) .

Учасники національного павільйону представлятимуть:
  • перероблений готовий органічний продукт;
  • сировину для подальшої переробки;
  • виробників органічних добрив ;
  • консалтингові компанії;
  • недержавні організації.

Репрезентуємо світові свої переваги

Головними завданнями Organic Ukraine Busines Hub є підвищення інтересу та зміцнення довіри до органічної України в усьому світі. Просуваючи її переваги за кордоном, національний павільйон представляє світові відкритий та інноваційний бізнес, що орієнтований на розвиток та agritech, а також багаті українські чорноземи й автентичність. Взаємодія держави і бізнесу — запорука успіху у реалізації репутаційної стратегії та збільшенню експорту органічних продуктів. Саме тому павільйон має підтримку Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України. Імідж України часто формують інші країни чи міжнародні проекти технічної підтримки, за що їм подяка. Національний павільйон цього річ підтримують три проекти. Втім, основні сподівання Органічна Україна покладає на бізнес, саме бізнес…

Сім переваг Organic Ukraine Business Hub
  1. Бізнес-майданчик, що репрезентує світові органічну Україну 
  2. Підтримка ділової репутації держави
  3. Консолідований вплив на світовий бізнес
  4. Сталість внутрішнього партнерства
  5. Презентація найкращих органічних продуктів з України
  6. Поєднання автентичності й інноваційності
  7. Підтримка стратегії міжнародними партнерами

Амбасадори

ORGANIC UKRAINE

  • Text Hover

Олена БЕРЕЗОВСЬКА

президент громадської спілки «Органічна Україна»

Цей павільйон країни та публікація стала можливою завдяки підтримці 

Швейцарської Конфедерації в рамках програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG.

Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ)
Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP), який фінансується Міністерством міжнародних справ Канади, співфінансується та реалізується Менонітською Асоціацією Економічного Розвитку (MEDA).

MEDA співпрацює з Ізраїльським агентством міжнародного співробітництва (MASHAV) та міжнародними сервісними компаніями з метою надання технічної підтримки.
  • Text Hover
  • Text Hover
  • Text Hover
  • Text Hover
  • Text Hover
  • Text Hover
  • Text Hover
За підтримки:

 

  • Text Hover
Партнер:

 

  • Text Hover
  • Відкрити каталог
Про

Органічний путівник

онлайн


Organic Ukraine Business Hub is a Ukrainian National Pavilion at the international organic fair. It is a format of cooperation among different companies acting in the same direction, combining organic business energy for common benefits, strengthening capitalization of the organic sector in general and each exhibitor of the National Pavilion in particular.

BIOFACH Kongress 2020 

CB Round Table: The Organic Law of Ukraine and its Requirements for Organic Control Bodies
Ukraine is ranked on 4th position of organic imports into the EU. The recently enforced Organic Law will have a direct impact on all future inspection and certification activities in the country. The event with representatives from Ministry, competent authorities and private sector informs CBs first-hand about the present stage of the implementation and highlights the challenges of this process.
  • Text Hover
  • Text Hover