Трансляція

Наживо

Спостерігайте наживо головну подію року у органічній спільноті





Органічна Україна21/02/2019 @ 12:22
Хто де – а органіки, точно, на BIOFACH.

Кожного року, напередодні Дня всіх закоханих, в місті Нюрнберг, що у Німеччині, відкривається міжнародна виставка органічних продуктів BIOFACH. Це місце, де зустрічаються: виробники, переробники, трейдери, органи влади, громадські організації, кінцеві споживачі. Широка висококваліфікована міжнародна аудиторія вражає! І стейкхолдери органічного ринку поспішають на зустріч! Масштаб виставки неймовірний.
Цього року Україна Національним стендом BuyOrganicInUA. Organic Ukraine Business Hub at Biofach 2019 була представлена вшосте. Із 47 органічних виробників, які були представлені на павільйоні (очно та заочно), 19 є учасниками нашої Спілки І команда Органічної України зібрала враження від них.
Головне питання: Що вразило на Тридцятій міжнародній виставці BIOFACH 2019?
Олена Березовська, президент ГС « @Органічна Україна »:
Збуджена і перезбуджена щорічною порцією світового органічного ринку! Азія з якісними фруктами і сухофруктами, Африка з шоколадом і фініками. Європа з ягодами, овочами і фруктами. До Америки так і не добігла за три дні, бо мета була провести багато перемовин і мати більш ясний стратегічний план розвитку Органічної України. Що вразило мене? – величезна кількість некорисних продуктів – газованих напоїв різного “трав’яного” складу, газованих чаїв, упакованих в пластик і жерстяну банку, газованих лимонадів – не смачних, взагалі-то. Невже мода на органік настільки велика, що споживач,який зробив вибір у бік органіки, ведеться на гачок маркетингу, хоче відповідати швидкості світу. З’явилися органічні заморожені піци, напівготові лазаньї, пасти вже з соусом і сиром для мікрохвильових печей – мене це шокувало. Надіюся,це ненадовго, і серед інноваційних продуктів BioFach 2020 знову з’являться просто відварені вакуумовані бурячки. Також відмічу, що з’явилося багато солодощів – фруктів в шоколаді, різних цукерок смачних з горіхів і сухофруктів, снеків з насіння та меду. Це очевидний плюс для солодкофілів)

Владимир Белый, директор ТОВ «НВП « 5 Елемент – 5 Element», віце-президент ГС « Органічна Україна»: Найбільше вразила масштабність: практично 100 країн світу, представлено все, що в світі може бути вироблено. На мій погляд, таких виставок потрібно проводити 2 рази на рік. Для компанії ми відкриваємо нові ринки та проводимо переговори. Налагоджуємо зв’язки для наших українських органічних виробників з вирощування амаранту. Уже є цікаві напрацювання, але про них трішки згодом. Масштабність просто вражає!

Олександр Ющенко, директор ПП « Галекс- Агро », віце-президент ГС « Органічна Україна »:
Ми вже 10 рік беремо участь у виставці BIOFACH, тому вразити чимось дуже складно. Я представляю інтереси органіків і всієї України. Якщо говорити про бізнес складову, то декілька років тому, впродовж виставки, був списаний блокнот пропозиціями співпраці, то наразі – конкретики дуже мало. Помітно, що збільшується кількість виробників за різними напрямками, в тому числі і готових продуктів. Тому роблю висновок, що потрібно застосовувати глибоку переробку і продавати кінцевий продукт, наповнювати внутрішній ринок, так, як це робить ТОВ “Органічний м’ясний продукт”, Organiс milk “О” та Галекс- Агро.

Дмитрий Лысенко управляючий партнер ТОВ “Органік Синтез”, віце-президент ГС « Органічна Україна», @Vitaly Logov, керівник ТОВ “Органік Синтез”:
Наша компанія тут вперше і глобальність виставки вражає найбільше. Побачили багато цікавого. І наступного року прийняли рішення – бути представленими на стенді. Цьогоріч ми провели декілька перемовин та зрозуміли: Що таке Європа, як її захоплювати та що ми можемо запропонувати.

Роман Дяжук, керівник ТОB Дунайський Аграрій”, віце-президент ГС « Органічна Україна»:
Як завжди BIOFACH справив на мене незабутнє враження. Це завжди цікаво. Ми дуже раді , що цьогоріч вперше представлені на стенді. На даному етапі, я задоволений виставкою в цілому.

Іван Томенко, керівник ТОВ « Agrofirma Pole LLC», віце-президент ГС « Органічна Україна»:
Наступного року ми пропонуємо нашій бізнес-асоціації організувати національний стенд, врахувавши всі пропозиції від виробників. Щодо нас особисто – цього року ми запропонували новинку від Агрофірми Поле – упакована продукція для ритейлу у 300 грамових пакетах. І також нову технологію стабілізації у середовищі інертного газу або вакуумі. У мене ще не було часу побувати на виставці. Ми шукаємо технології , щоб покращувати себе.

Oleg Trofanchuk, ТОВ «Фірма «Каспер» @Organico Organico :
Нас важко вразити, бо ми вже п’ятий раз на цій виставці. Взагалі то, дуже приємно бачити як змінюється Україна. В перший раз участі на стенді були представлені майже всі сировинні матеріали, і тільки дві-три позиції готових продуктів . А зараз всі, навіть ті, хто пропонував сировину, пропонують упакований продукт. Наша компанія завжди орієнтується на перероблену продукцію – нам ця тенденція зрозуміла. Вважаємо, чим більше Україна продасть переробленої продукції то, по –перше, про нас будуть кращої думки, що ми вміємо переробляти, а по-друге, більше грошей залишиться в країні. Це ознака зростання країни. Багато з’явилося стендів країн східної Європи. Також захопило те, що деякі фірми звужують своїми продуктами цільову аудиторію (наприклад: олія для молодих мам)

Evgeniy Goncharenko, ТОВ « MOL’FAR Organic Tea», віце президент ГС « Органічна Україна»:
Якщо говорити про неформальне спілкування, то найбільше вразило друга половина дня 14 лютого на стендах інших країн, які влаштовували відкриті прийоми. Раніше ми проводили такий прийом на своєму стенді , і майже не бачили, що відбувається в інших. Але цьогоріч була можливість побувати гостем на інших стендах. Таке спілкування точно потрібне для налагоджування зв’язків.
Якщо говорити про роботу, то наступного року розробляємо масштабний наступ на ЄС із своїм готовим продуктом, принаймні це в планах.

Nataly Tkach, комерційний директор ТОВ «Старий Порицьк», Органічна сироварня:
Найбільше вразив органічний енергетик – це відкриття року. Потім ми відкрили ряд позицій молочних продуктів – мілк-шейки. Це дуже цікаво для нас, як виробників групи товарів з молочного напрямку. В Україні не бачили органічних мілк-шейків – є куди розвиватися.

Andriy Nikolayuk, ПрАТ « ЕтноПродукт», Олег Жуковський, ПрАТ « @ЕтноПродукт» голова наглядової ради ГС « Органічна Україна»:
Що вражає, рівень розвитку органічних продуктів в західній Європі стрімко розвивається. Ми бачимо на виставці багато готових продуктів, багато дегустації на стендах та приготування смаколиків безпосередньо на виставці. Це показник росту органіки. За нашими спостереженнями, вище цифра павільйону, тим більше перероблених продуктів представлено на ньому. Тому наш шлях до «більших цифр».

#КомандаОрганічнаУкраїна Олена Березовська, Олена Ракова, @Olyana Kasindzyana, Alyona Mamontova
#працюємо_далі_разом

Ще більше інформації та вражень уже зовсім скоро 14-15 березня в Одесі на Third International Congress “Organic Ukraine 2019”,
Програма за посиланням: http://organicukraine.org.ua/congress/


Наживо

Слідкуйте за нами

Поширюємо актуальну інформацію через доступні інформаційні канали




Відеосюжети


Автор: Руслан Тихонюк
Відео архів

Виставки

Збірка матеріалів з виставок, презентацій органічних проектів, проведених форумів
Більше відео

Відео архів

Інтерв’ю та виступи

Підтримка супільством органічного руху в Україні відображає загальні бажаня жити у злагоді і мирі із собою



Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: