У заході взяли участь близько 300 фермерів з усієї України, а також науковці, експерти, закордонні гості. В ролі головних ідеологів конгресу — менеджер проекту UHBDP Дмитро Ніколаєв, менеджер швейцарсько-українського проекту «Розвиток органічного ринку в Україні», FiBL Наталія Прокопчук, керівник проекту «Агроторгівля України» Андре Піллінг, зірки органічного виробництва: віце-президент ГС «Органічна Україна», голова наглядової ради ПрАТ «Етнопродукт» Олег Жуковський, керівник органічного фермерського господарства «Благодатна ферма» Сергій Марчук, директор та засновник ТОВ «Дунайський аграрій» Роман Дяжук, засновник і власник Торгового дому «Соєвий вік» Олександр Ушаков, керівник відділу постачання сировини ТОВ «Укролія» Максим Турко, засновники торгової марки MOL’FAR Євгеній Гончаренко та Леся Єрема та інші відомі виробники. Модератори — координатор Офісу підтримки реформ напрямку органічного виробництва та нішевих культур Мінагрополітики України Олена Березовська, керівник компанії «Інфоіндустрія» Дмитро Гордейчук. Докладніше →
Міжнародний Конгрес «Органічна Україна» — це найкращий майданчик для щорічної зустрічі всіх сторін залучених до розвитку органічного сектору в Україні. Від дрібного фермера до торгівельних мереж та міжнародних покупців органічної сировини/готової продукції українського походження.
«Розвиток органічного ринку в Україні — від виробництва до реалізації органічної продукції» — це огляд ринку органічної продукції та місця України як надійного виробника та постачальника; погляд на органічну Україну з середини та ззовні, перспективи та виклики, стратегія розвитку органічного сектору в Україні та дискусійний майданчик для обговорення та втілення найкращих органічних ідей.
Тут зустрінуться виробники, переробники, місцеві та міжнародні трейдери, консультанти, громадські організації, надавачі послуг, державні установи та інші представники сектору.
ЩО зараз?
Дискусійне обговорення стану органічного ринку зараз.
— Факти, досвід, цифри.
ЯК це працює?
Стратегічне розуміння розвитку конкретного напрямку.
— Експерти, досвід, рекомендації.
ЯКИМ ЧИНОМ конкретно?
Конкретні інструменти для впровадження нової стратегії підприємства.
— Кейси, угоди, досвід.
ЧИ ЦЕ МОЖЛИВО?
Можливість дотику до практичного впровадження.
— Органічна ферма, агрономія, урожай.